Livrarea produselor comandate se efectueaza pe baza comenzilor telefonice sau a comenzilor efectuate online, in urma verificarii disponibilitatii produselor solicitate in stoc.
Termenul standard pentru livrare este intre 1 si 5 zile lucratoare. Pentru produsele gravate – personalizate, termenul de livrare este de 5 zile lucratoare.
Livrarea se face prin servicii de curierat rapid, contra costului pe colet de 20 lei/kg oriunde in tara, taxa ce va fi suportata de catre Cumparator. Daca coletul va cantari mai mult de 1 kg, se va percepe o taxa de 1 leu pentru fiecare kg suplimentar.
Societatea noastra isi rezerva dreptul de a modifica tarifele pentru serviciile de curierat fara o notificare pprealabila.
Pentru moment, livrarile se fac numai in Romania. Pentru orice alta tara va rugam sa ne contactati, de preferinta prin e-mail.
În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare și/sau pornire a Comenzii, Vânzătorul este obligat să anunțe Cumpărătorul despre termenul estimat pentru finalizarea livrării.
POLITICA DE RETURNARE
Conform art. 13 si la art. 14 din OUG nr. 34/2014, cumparatorul poate returna orice produs comandat de pe site-ul nostru, in termen de 14 zile incepand cu ziua livrarii, fara penalitati, doar dupa ce face o notificare de returnare pe adresa de e-mail comenzi@shop.lizar.ro. Ulterior va fi contactat si se vor stabili detaliile returului.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind aceeasi firma de curierat, care s-a folosit si la livrarea produselor. Marfa returnata trebuie sa fie asigurata pe durata transportului pe cheltuiala Cumparatorului.
In maxim 30 de zile de la data returnarii va vom inapoia contravaloarea comenzii prin curier.
Urmatoarele produse nu fac parte din categoria produselor care pot fi returnate:
- Produsele care nu au ambalajul original, factura si chitanta;
- Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consummator;
- Produsele alimentare indiferent de starea lor de calitate si siguranta (tutun, bauturi alcoolice etc);
- Produsele accizabile marcate cu timbre, banderole sau orice alt tip de marcaj specific aplicat conform prevederilor legale, a caror marcaje au fost deteriorate;
- Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- Produsele gravate-personalizate.